torstai 6. joulukuuta 2012

Moi!


Hyvää itsenäisyyspäivää rakas Suomi!

Haluan esitellä teille heti alkuun mun uudet rakkaudet: 








Joo. Kävin siis taas eilen shoppailemassa, ja tulin sitten ostaneeksi korolliset saappaat.. Ajattelin että niissä just ei tarttis olla korkoa, mutta kun noi sattui silmään, niin ei siinä sitten oikeen muuta voinu tehdä kun ostaa.. Ja tosiaan noi maksoi 22,90 e, joten en nyt ihan vararikkoon noista joutunut.. :D Eli vielä voi ehkä ostaa ne tasapohjaset saappaat.. :) 

Ja toi laukku. No, se on... laukku. Ihan perus, mun mielestä tosi nätti. Sekin tuli ihan tarpeeseen, kun on vähän ruvennut häiritsemään se, että mun siskot osti mulle ylioppilaslahjaksi marimekon weekenderin (kuten olin toivonutkin) VIHREENÄ (mitä en osannut ikinä ajatellakaan! :D). Joo, ei siinä mitään, vihree on tosi kiva väri (siskot älkää suuttuko, jouluki on tulossa!!:) ) mutta kun sitä on vähän vaikee yhdistää muihin väreihin.. Ainakin mun mielestä. Ja kun varsinkin talvella mun mielestä asu saa olla muuten hillitty, mutta väriä voi olla sitten huivissa tai pipossa tai hanskoissa (ei laukussa! :D ).

Rahaa meni aika paljon, en tajua mihin sitä aina menee, vaikka en ees osta mitenkään paljon asioita! No okei, Müller on semmonen kauppa (vähän niinku Suomen Sokos tai Stockmann), mihin menee aina parikymppiä vähintään, vaikka menis hakemaan vaan jotain tiettyä eikä katteliskaan muita tuotteita. :D Ja sit siinä on tietenkin seki, että mä en koskaan anna tasarahaa, jos mulla on myös seteli :D Setelit kuluu, mutta kolikoita kertyy senkin edestä ja kotona huomaan et "aijaa, mulla onki kolikkoja 15 euroa, oho.." 

Ai nii, joulukalenterin luukku on avaamatta: 

Olen farmaseutin tyttö (sanoinhan, että nää asiat ei välttämättä tuu kaikille aina yllätyksenä), melkein apteekkilainen siis itsekin. Tai siis aika paljonkin, koska en pysty elämään, jos en saa päivittäin beroccaa, maitohappobakteereja ja d-vitamiinia. Lisäksi mun hammasharja, -tahna, deodorantti, vartalovoide ja moni muu asia on apteekista. Kotona on aina lääkkeitä mihin tahansa vaivaan, ja useimmiten myös apteekkihenkilökunta on käden tai kävelymatkan ulottuvissa.. :) 

Ja kerrottakoon myös, että täällä sain flunssan heti, kun berocca ja maitohappobakteerit loppu. 


Löysin kaupungin joulumarkkinoilta, oli pakko ostaa! :)


Täällä on muuten tänään Pyhän  Nikolauksen päivä, ja mun huoneen oven eteen oli ilmestynyt pieni Schokonikolaus eli suklaapukki ;) 

Mutta nyt lähden ostamaan vanulappuja kaupasta (unohdin ostaa kaupungista), ja toivottelen itse kullekin hyvää itsenäisyyspäivää! Toivottavasti katsotte Tuntematonta (itse en nimittäin sitä voi katsoa, kun Areena ei sitä Saksassa näytä, enkä telkkaristakaan voi katsoa kun lapset on kotona) ja leivotte pipareita, niinkuin meiän äiti! :) 


Koskela Suomesta. Syö rautaa ja paskantaa kettinkiä. 



...ja varjele noita Suomen herroja, etteivät toista kertaa löisi päätään Karjalan mäntyyn. 

Ei mulla muuta, heippa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti