maanantai 17. joulukuuta 2012

Hellurei!

Moi! 

Oho, viime viikolla en oo kirjotellu mitään... Hupsista.. :D 

Enää ei oo ees viikkoa siihen kun tämä tyttö seuralaisineen lentää Suomeen! Eilen käytiin ostamassa junalippu lentokentälle, nyt täytyy enää printata lentolippu, pyykätä parit vaatteet ja pakata, ja sit sunnuntai voi tulla! Viimiselle illalle on vähän paha jättää mitään, sillon on nimittäin kahdet synttäribileet buukattuna.. :D Mietittiin jo, että mehän voidaan ihan hyvin juhlia siihen viiteen asti, ja mennä suoraan juhlista junalle.. Kyllä sitä junassa ja lentokoneessa nukkumaan ehtii... :) No okei, ei ois ehkä ihan paras idea... :D 

Mä oon nyt tässä viikon fiilistelly tätä Suomeen lähtöä, ja onhan sitä ehkä pikkasen koti-ikävääki ilmassa... :) Jotenki vaan tuntuu, että kaikesta joulusesta tulee mieleen koti. On se vähän outo tunne, kun ei oo kotona valmistelemassa joulua... No, onneks pääsee sentään jouluks kotiin (enkä mä nyt sano, että mä sitä joulusiivousta niin hirveesti kaipaisin... :D). 

Ja no, ehkä voidaan myöntää sekin, että enemmän mä tykkään tästä saksalaisesta talvesta: ulkona on +7 ja sataa vettä. Uskokaa pois, se on mun mielestä miljoona kertaa kivempi ku -25 ja jäätävää lumipyryä! :D No ei vaan, kyllä tää vesisade vähän tympäsee, ja ois toki kivempi jos se satais lumena, mutta mä tyydyn toivomaan, että se lumi pysyy Suomessa :) 

Tänään on ohjelmassa vielä siivousta (viiminen maanantaisiivous ennen lomaa, jee!!!) ja kielikurssia.. Siinäkin mielessä oon ihan ilonen siitä, että lumet on sulanu pois, kun on paljon kivampi ajella tuolla kun ei oo liukasta..

Tää lähtis ny kaivelee imuria kaapista, ja sit jos aikaa vielä jää ennen kurssia, vois jopa kaivaa matkalaukun näkösälle tuolta kaiken roinan alta (siis ihan siististi oon täällä eläny mutku sitä tavaraa vaan tuli siihen matkalaukun päälle jostain...) ja ruveta vähän jo kattomaan kamoja kasaan... :) 

Jee, viikon päästä on joulu! Hauskaa viimistä maanantaita ennen joulua! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti