maanantai 26. marraskuuta 2012

Maanantaimasis

Heipparallaa! 

Mä vihaan maanantaita. Mä vihaan siivouspäiviä. Mä vihaan imuroimista. Mä vihaan sitä, että mä unohdan tehdä kerran kuukaudessa tehtävät jutut ajallaan ja ne jää roikkumaan ja loppujen lopuks ne on kuitenki pakko tehdä. Ja sit mä ajattelen, et mikä tässä nyt oli niin paha, etten voinu tehdä sitä ajallansa.. Sillon ei vaan jotenkaan vissiin oo aikaa.. No okei, viime maanantaina mul oli vähän kiireempi siivous, mut noin niinku yleisesti... 

Pieni maanantaimasis siis tosiaan iski. Lisäks oloa tekee vielä hirveemmäks se, että mulla on yskä, ja muutenki hiukan kipee olo. Mun maitohappobakteerit ja berocca loppu viime viikolla. Uskaltauduin ostamaan (ja jopa maistamaan) saksalaista monivitamiinijuomaa, jota saa eurolla lähikaupasta, mut se maistuu kamalalle, enkä usko että siinä oikeesti mitään vitamiineja on (äiti, ota siis vinkistä vaari ja pliis lähetä mulle beroccaa ja maitohappobakteereja! :D ) 

Silti aion kuitenki olla urhea ja selvitä päivän töistä ja kielikurssista, niinku aikunen konsanaan. Toisaalta niin toivoisin, et mä saisin olla vielä lapsi, maata äitin kainalossa sohvalla ja kattoa muumeja. Ja juoda lämmintä kaakaota. Nyt, ku oon aikunen, täytyy tyytyä teehen. Ja siivota. Tyhmää. 

Viikonloppu meni taas järkyttävän nopeesti. Oon ihan oikeesti sitä mieltä, että viikonloppu vois olla vaikka sen viis päivää, ja viikko sen loput kaks.. Koska eihän kahdessa vapaapäivässä (ja mun tapauksessa puolessatoista vapaapäivässä) ehdi tekemään mitään! 

Lauantaina oltiin Nürnbergissä, käytiin kiertelemässä urheiluvaateoutletteja (etittiin mulle mm. semmosia lämpimiä sisäkenkiä, mitä vois käyttää kotona, mut ei löydetty).. Muutenkaan mä en löytäny mitään, mut se ei hirveesti haitannu, ku oon vieläki niin onnellinen siitä et keskiviikkona löysin tosiaan ne farkut ja kengät! :) 

Sunnuntaina olin ihan hirveen väsyny jostain syystä, vaikka sain kuitenki nukkua ihan jopa yheksään asti (ja siltikin nousin vasta 9:35). Aamulla oli pari tuntia töitä, ja sen jälkeen mentiin pitsalle poikien kanssa.. 

Yhtään kuvaa en oo taaskaan saanu aikaseks ottaa.. Oon tosi innokas kuvaaja näköjään. Oisin  voinu ottaa kuvan esim. mun pitsasta, joka näytti ihan sikahyvältä! :) Siinä oli barbeque -kastiketta, tomaatinpalasia ja tuoreita rucolanlehtiä (en tiiä onks toi oikee sana).. Ja se oli hyvää! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti