torstai 22. marraskuuta 2012

Heissulivei!

 Moi! 

(olipas vaikeeta keksiä sopivaa tervehdystä ku en jaksanu laittaa hallo... :D )

Ja hauskaa eilistä pyhää vaan! Tosin eilen ei vissiin ollu vapaapäivä muilla ku opiskelijoilla, joten eipä siinä sitten mitään.. Mä hyödyin siitä sillä tapaa, ettei mulla ollu kielikurssia. Lisäksi sain iltapäivän vapaaksi, kun pikkuneiti yöpyy Omalla. Hauskaa. 

Päätin käyttää tunnit hyväkseni, ja lähdin shoppailemaan kaupunkiin. Sieltä löytykin sitten aika täydelliset talvikengät, farkut ja kaikkee pikkuhyödyllistä.. Ja rahaa kului 70 e.. Mutta siinä mielessä mä oon tyytyväinen, että tosiaan löysin sekä kengät että farkut, joita molempia tarviin aika akuutisti, enkä ees tuhlannu kaikkia rahojani! Mulla oli 90 e mukana, ja aattelin että niitten on pakko riitää, ja niinhän ne riittikin :) 
Kävelyllä oli pakko ottaa kuva, kun oli niin talvista maisemaa, että...
Ei näytä marraskuulta! :D

  

Matkustin kaupunkiin pitkästä aikaa bussilla, ja täytyy kyllä sanoa, että kyllä sitä taas osaa arvostaa sitä omaa autoa (tai no siis mullahan ei sellaista ole mutta saan käyttää perheen autoa).. Bussilla kun kestää vähintään puoli tuntia kaupunkiin, mutta kotiinpäin reissu on tunnin mittainen. Kun pitää kiertää joka perhanan pikkukylä, eikä voi tulla suoraan kotiin! Toisaalta, kyllähän se olis ympäristöystävällisempää sillä bussilla matkustaa, mutta kun matka oikeesti kestää tunnin ja bussi on kirjaimellisesti täynnä, sitä alkaa miettiä, että josko oisin kuitenkin lähtenyt omalla autolla, niin olisin jo perillä... 

Tällä viikolla joudun muuten olemaan vähän enemmän töissä kun normaalisti, koska perheen äiti lähti käymään Suomessa. Maanantaina olin melkein koko päivän pikkumiehen kanssa, mutta koska lapset (pikkuneitikin) on nyt pikkuhiljaa alkanut tottumaan muhun, se on ollut ihan jees. Ja tietenkin saan yli menneistä tunneista korvauksen.. :) Tiistainakin melkein koko päivän olin, mutta iltaa en joutunu olemaan niin pitkään kun maanantaina.. 

Kukkia marraskuussa? Missä mä oon? :D


Tänään en oo oikeastaan tehnyt mitään muuta kuin ollut pikkuherran kanssa, enkä kyllä yhtään ihmetellyt kun herra mieluummin meni isänsä kanssa nukkumaan kuin mun kanssa.. Alkoi vähän hermo loppua mullakin... Mutta, huomenna ei oo ihan niin pitkä päivä kuin tänään, joten voi mennä huoneeseen ja laittaa oven kiinni, ja ehkä vaikka vähän jopa nukkua. Koska viime yönä nukuin jostain syystä vain neljä tuntia, puol kolmesta puol seitsemään. No okei, sen jälkeen torkuin vielä puoli kahdeksaan, jolloin pikkuherra heräsi ja munkin oli sitten pakko nousta... Tänään meen kyllä ajoissa nukkumaan, ettei ihan koko viikkoa valvo... :) 

Vielä yks syksyinen talvinen kuva :)  


Mutta, kuten kuvista näkyy, sain kuitenkin ravistettua itteni kävelylle (postiin). Olin oikein ylpeä itestäni.. Oli muuten tosi lämmin ja kaunis päivä. Sillon ku lähettiin kävelylle, aurinko paisto ja oli kymmenen astetta lämmintä. Viime viikolla vielä vihasin saksalaista talvea, mutta jos se tällasena pysyis (kylmimmillään n. 5 astetta lämpöä) ni kyllä tykkäisin! :) 

Tähän loppuun vielä terveiset Ellalta ja Jenniltä Skypestä, että voi vaikka illan
pimetessä miettiä, että miten kauniilta sitä voikaan näyttää... :D
Mut oikeesti, Jenni, oot maailman ihanin, rakastan sua ja skypeä :D 
Hyvää yötä! :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti