tiistai 4. marraskuuta 2014

Studentenbude, pt. 2


Hellurei!

Mä tosiaan oon "sisustellu" tätä kämppää pikkuhiljaa vähän kodikkaamman näköseks ja nyt aattelin laittaa vähän kuvia, miltä se tällä hetkellä näyttää. 


Siinä näkyy työpöytää. Vedenkeitintä on pakko pitää lattialla, ku siinä on niin lyhyt johto ettei se ylettyis pöydältä pistorasiaan.. Vähän ärsyttävää nostella täyttä kannua, mut kasvaa ainaki haba (you wish).. Muuten pöytä on ihan passeli, just sopivan iso että mahtuu kansio, rahkakuppi, vesipullo ja miljoona muuta asiaa mitä tarvii kun tekee tehtäviä.. 


Mulla on astioita ja ruokaa, jee. Toi hylly on oikeestaan ainoo säilytystila (tässä työpöydässä ei oo esim. laatikkoja, mulla ois ollu jo käyttöä niille!!) sängyn alla olevan "laatikon" lisäks. Seuraavalla ikeareissulla pitää ostaa vielä semmonen oven yläreunaan laitettava "naulakko", ni ei tarvi säilyttää takkeja mytyssä matkalaukun päällä :D 

Kyllä, se on auringonpaistetta, mikä sieltä ikkunasta näkyy.
Täällä oli tänään melkein 18 astetta lämmintä ja tosiaan aurinko paisto.
Mua tosin vähän mietityttää et onks joulu sit yhtään niin kiva jos sitä edeltävä
marraskuu ei oo pimee ja sateinen? 


En oo vielä hankkinu sitä päiväpeittoa, saa nähä hankinko. Ton sängyn petaaminen jo noin tuntuu jotenki ylivoimaselta, ei tuu siis kovin usein tehtyä.. T:n äiti sano, että mun pitää hankkia "ystävällisemmät" lakanat, ku noi on niin masentavan näköset. Ne onki oikeestaan T:ltä lähinnä lainassa siihen asti ku löydän jotkut kivat. Yöpöydällä näkyy mun iltalukemiset, nyt luen yhtä suomalaista kirjaa saksaks käännettynä, on erittäin mielenkiintoista.. :) Kerron siitä myöhemmin lisää, jahka saan sen luettua..

Nyt oon aika hyvin tottunut tähän kämppään, vaikka oikeestaan nukun kuitenki enemmän T:n luona. Välillä tuntuu ihan hirveeltä nukkua täällä yksin, mut useimmiten on ihan kiva välillä nukkua täälläkin ku on oma rauha ja saa tehä ihan just sitä mitä huvittaa ja mennä nukkumaan just sillon ku haluaa. 

Nukkumisesta puheen ollen.. Nyt voisin pikkuhiljaa alkaa hipsiä unten maille, katotaan kuinka hyvin saan nukuttua, jollain naapurilla nimittäin kuuluu olevan bileet.. No, eiköhän neki kohta lopeta, ainaki toivon niin. Nyt siis hyvää yötä. 

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti