perjantai 4. tammikuuta 2013

Vihdoin kotona...

Heippa! 

Nyt ei voi muuta sanoa, kuin että VÄSYTTÄÄ, mutta en viitsi ihan koko aikaa nukkua, kun haluaisin sen normaalin nukkumarytmin aika nopeesti takasin... 


Tänään tosiaan lähtö oli kotoa 01:28 (kyllä, yöllä!), bussilla kohti lentokenttää. Bussissa koitin nukkua, mutta en pystynyt kuin ihan hetkeksi nukahtamaan, sen verran epämukavaa lystiä se on... Lentokentällä olin ennen viittä, ja lento kun lähti 08:10, niin kyllä siinä vähän sai luovuutta käyttää, kun mietti, että mitä mä hommaan täällä sen kolme tuntia.. No, eipä siinä mitään hirveen luovaa mieleen tullut, joten menin kahville. :D Loppujen lopuksi ne kolme tuntia kului ihan suht nopeesti, onneks on kaupat, joita voi kierrellä ja ostella kaikkea turhaa lisäpainoksi... :) 

Frankfurtissa suunnistin jälleen rautatieasemalle, ostin junalipun ja menin Starbucksiin kahville. Täytyy muuten sanoa, että niin isoa lattea en oo kyllä nähny hetkeen! :D Kotona olin lopulta kahden aikoihin ja yllätyksekseni huomasin, että hostit oli täällä jo! Mä (ja nekin, itse asiassa) luulin, että ne tulee vasta huomenna, mutta ne tulikin jo eilen.. :) No, kivempi mulle, nimittäin oli jääkaappi täynnä ruokaa eikä mun tarvinnu mennä sateeseen hankkimaan iltapalaa.. 

Kun kuulumiset oli vaihdettu, koin hirveen tarpeen purkaa matkalaukkuni heti kaappiin, mutta se laantu siinä vaiheessa kun olin saanu kaikki joululahjat pois sieltä, ja väsymys voitti.. :D Vetelin siinä siis parin tunnin päiväunet, kunnes T herätti mut soitollaan. Ja hetken päästä siitä pikkuneiti tulikin hakemaan mua syömään. 

Nyt tuntuu, että päikkärit tekis taas ihan terää, mutta taidan ihan hiukan uhmata sitä tunnetta, ja mennä kuitenkin suihkuun.. 

Mutta, tämä väsynyt bloggaaja lähtee nyt siis suihkuun, ja koittaa hiukan piristyä siellä, koska ei vielä oo kuitenkaan ihan nukkumaanmenoaika... :D 

PS. Ai niin, mulla on uus tukka, mutta ei tietenkään yhtään kuvaa siitä! Koitan saada otettua ja lisättyä tännekin! :)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti