tiistai 22. tammikuuta 2013

Superaamu ja muuta mukavaa

Kukkuu!

Tänään oli superhyvä aamu. Hostmama vaihto työvuoronsa niin, että on myös tiistaiaamut pikkumiehen kanssa kotona, joten mulla on nykyään tiistaiaamut vapaat. Aluks olin ihan hämmentynyt, että onko mulla oikeesti vapaata, saanko mä muka nukkua pitkään (vastaus: en, mun pitää auttaa aamutoimissa), saanko mä lähteä täältä johonki vai pitääkö mun tehdä jotain lisähommia? 

Vastaus oli kyllä, joten pääsin Zumbaan! Mulla oli puol tuntia aikaa, mutta kerkesin kuitenki hyvin käymään facebookissa, vaihtamaan vaatteet ja juoksemaan salille :) 

Mä jotenki niin rakastan Zumbaa. Siinä pääsee tanssimaan, eikä tarvi oikeestaan ees välittää siitä, meneekö liikkeet oikein, ja hymy tulee aina huulille! Huomenna, kun mulla ei oo saksan kurssia, mä pääsen taas Arohaan ja vatsalihasrääkkiin, mahtavaa! 

Iltapäivällä käytiin vielä pikkuherran kanssa kävelyllä ja leikittiin vähän aikaa pihalla. Tehtiin lumilyhty (siis minä tein, herra seisoi tumput suorina vieressä, tällä kertaa ei sentään yrittäny hajottaa sitä!), mut siitä ei tullu kovin kummonen eikä iso, kun mun hanskoista meni vesi läpi ja tuli kylmä... 

Lisäks oon tän illan aikana juonu liikaa kaakaota, kärsiny kylmyydestä ja menettäny hermoni liian monta kertaa. Kyllä, pikkuneiti koettelee myös mun kärsivällisyyttä, kun kaikki täytyy sanoa kolme kertaa ennen kun menee jakeluun.. No, munkin kärsivällisyydellä näköjään on rajansa... 

En muuten vieläkään osaa elää näitten hemmetin 1- ja 2- senttisten kanssa, mulla on niitä varmaan 20 euron arvosta, mutta en osaa maksaa niillä! :D Pyöristän kaupassa edelleen vanhasta tottumuksesta hinnat seuraavaan vitoseen ja vasta kassalla muistan ykkösten ja kakkosten olevan käytössä, kun saan niitä vinon pinon takasin... Pitäs vaan tehdä mummot ja lyödä ne joskus siihen kassalle sillee et no "laskepa tuosta". Tosin en tiiä laskisko se, täällä ei kassat oo hirveen ystävällisiä... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti