keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Was habe ich heute gemacht?

Heipparallaa vaan taas! 

Täällä kirjottelee teille eräs todella väsynyt bloggaaja, joka nukkui äsken hirveen fiksusti puol viidestä seitsemään, ja on edelleen kuolemanväsynyt, mutta tietää ettei saa unta ainakaan pariin tuntiin.. Ois varmaan pitäny vaan jatkaa nukkumista heti, ja kokeilla, pystyykö arkiyönä nukkumaan 12 tuntia putkeen... Oisin varmasti pystyny, sen verran tosiaan väsyttää. 

Sen lisäks mulla on joka paikka kipee ja vähän kuumeinen olo muutenkin.. Luultavasti sen eilisen zumban takia, kun tietenki piti hyppiä ja pomppia siellä hullun lailla vaikka pitkään aikaan en oo tehny muuta ku käyny joskus harvoin kävelyllä! Hullu minä... 

Aamulla heräsin (krhm, T:n luota) kuudelta ihan paniikissa, että ou mai gaad, mä myöhästyn töistä, hostmama on varmaan ihan hermona jo! Katoin kuitenkin kelloa ja tajusin, että mulla on vielä puoltoista tuntia aikaa nukkua.. Siitä huolimatta heräilin kymmenen minuutin välein kattomaan kelloa, et no nyt se on varmaan jo liikaa, meille tulee kiire! Loppujen lopuks kello kuitenkin soitti ihan ajallaan (sitäkin tän paniikkiaamun aikana manasin ja jännitin), ja kerkesin ihan hyvin töihin.. 

Aamun olin taas pikkuherran kanssa, joka sekin itse asiassa nukku aika pitkään, joten sain käydä herättämässä sen. Se oli mun eka kerta, ja oli vähän jännittävää, et miten se siihen suhtautuu, mutta ihan hyvin kun sai ottaa pupunsa sängystä messiin :D Sain tehdä sille kaikki aamutoimet (yleensä hostmama laittaa sille vaatteet ja pesee hampaat ja kasvot), ja vaatteiden kanssa oliki taas paniikki, kun pitää tietenki olla yhteensopivat ja tarpeeks poikamaiset vaatteet :) 

Päivällä väsymyksestäni huolimatta lähdin kaupunkiin vapaaillan (ei kurssia!) kunniaks shoppailemaan, mut siitä ei tullu mitään! Löysin mustan huivin ja pitsitopin, ja that's it. Etsin edelleen niitä saakelin kotikenkiä ja tasapohjasia saappaita, mutta missään vaan ei oo semmosia ku mä haluaisin.. Mä pyydän pian äitiä lähettämään ne mun kamalat saappaat Suomesta! :D 

En viihtyny kaupungissa kovin kauaa (ruoka maistu pahalta ja joka paikassa oli joko jäätävän kylmä tai hirveen kuuma), joten päätin lähtee seuraavalla bussilla kotiin nukkumaan. Mut eihän tää päivä ois tää päivä, jos bussikokemus olis ollu hyvä. Ehei, ensinnäkin, bussi oli tupaten täynnä (jotkut joutu seisomaan), ja se oli täynnä KOULULAISIA. Just niitä, joita kukaan järkevä ihminen ei halua kuunnella, kun päähän sattuu, on kylmä ja muuten vaan kaikki asiat huonosti. Bussissa vihasin koululaisia, busseja ja koko maailmaa. 

Selvisin kuitenkin hengissä, ja oon hirveen ylpee itestäni! :) En kyllä enää ikinä matkusta tolla vuorolla paitsi hätätapauksessa.. 

Tänään oli tosiaan tarkotus mennä Arohaan ja vatsalihasrääkkiin, mut koska tää mun olo on tää mikä on, en ehkä mee... Mutta tiistaisin kyllä otan tavaks käydä tuolla zumbassa! :) 

Nyt laitan viis hupparia päällekäin (vaikka mulla on täällä vaan kolme...), kolme peittoa ja koitan mennä taas nukkumaan! 

Hyvää yötä! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti