perjantai 8. helmikuuta 2013

Kuulumisia...


Hellurei ja hellät tunteet!

Hohhoh, ku väsyttää. On väsyttäny koko viikon, vaikka oon nukkunu ihan kunnon öitä. Ehkä oonki nukkunu liikaa... :) 

Viikko (ja aika ylipäätään) on menny taas ihan sikanopeesti.. Alkuviikosta pikkuneiti oli kipeenä, ja meni tarhaan vasta torstaina. Sillon niillä olikin Fasching-juhlat, ja tyyppi oli leijonana koko päivän :D 

Viime viikonloppuna ei tehty mitään erikoista, T joutu töihin (7-18, ei onneks sen kauempaa!) ja mäki olin pikkuherran kanssa pari tuntia.. Illalla käytiin syömässä yhden T:n kaverin kanssa, mut muuta ei jaksettu tehdä. Sunnuntaina käytiin imemässä T:n siskonpojan ylimääräset energiat leikkipuistoon, ja mäki pääsin pitkästä aikaa keinumaan :) Se oli niin kivaa, etten ois halunnu lähtee pois.. T joutu siis raahaamaan kahta kiukuttelevaa pikkulasta autoon ku piti lähtee.. :D 

Täks viikonlopuks ei oo ihmeempiä suunnitelmia. Paitsi että meiän pitää käydä kaupungissa koruliikkeessä, koska mun synttärilahjaks saama koru on menny rikki.. Se oli hukassa, ja T löysi sen tänään patjansa alta (miten ihmeessä se on ees joutunu sinne...) ja se on kuulemma vähän rikki.. En ihan ymmärtäny selityksestä et miten, mutta se selvenee illemmalla... :) 

Illalla siis vihdoin ja viimein nään T:n. Me ei olla nähty koko viikkoon (uskokaa mua, oli rankkaa!), koska se joutu joka päivä olemaan töissä johonki kymmeneen- yhteentoista asti, eikä sitä kiinnostanu herätä joka päivä viemään mua kotiin puol kasilta... :) No, huomenna molemmilla on vapaata, joten saadaan nukkua.. no, vähän pidempään. Eli EHKÄ jopa yhteentoista. 

Nyt mun pitää opiskella vielä vähän saksaa, meillä on maanantaina kurssin päättökoe, ja keskiviikkona viiminen kerta tota kurssia! Jee! 

Siis, opiskeluintoa mulle, hauskaa loppuiltaa ja hyvää yötä ja kivaa viikonloppua! :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti