keskiviikko 19. elokuuta 2015

Kesän kuulumisia

Hallo! 

Ensimmäiset kaks lomaviikkoa takana, puoltoista enää edessä. Ekat kaks viikkoa en ollut ihan oma itteni, kun podin sievoista asuntostressiä. Vaihtoon lähtiessäni mä irtisanoin silloisen kämppäni. Jo ennen loman alkua pistin osakunnalle ja hoasille hakemuksen, mutta sieltä ei kuulunut mitään, joten elokuun alussa piti alkaa katsella muita asuntomahdollisuuksia.. Myös T:llä on ollut aika rankka alkukuu, kun oon ollut vaan netissä ja päivittänyt tori.fi:n asuntohakua. Oon monesti maannut itkien sohvalla kun se on tullut töistä kotiin, ihan vaan sen takia et oon kirjottanut varmaan sata viestiä, mut kukaan ei vastaa. Jouduin myös lupaamaan, et sit kun mulla on asunto, saan palvella sitä niin ku kuningasta :D T totta kai yritti lohduttaa mua parhaalla mahdollisella tavalla, mut ei siinä lohdutukset hirveesti auta kun sulla ei oo mitään hajua löydätkö jonkun paikan missä asua ennen ku lähdet Suomeen. No, viikko sitten äiti puuttui peliin ja ryhtyi mun välittäjäksi, onhan esim. näytöissä helpompi käydä Suomesta käsin.. Ja nyt mulla on asunto!! Oon niin onnellinen, iloinen ja kiitollinen äitille, et en tiiä miten päin olisin. 



Enää kaks viikkoa Saksassa. En oo pakannut, en oo siivonnut, en oo... No, oon hakenut töitä ja suunnitellut, mitä kaikkea tarviin uuteen asuntooni. Matkalaukku on edelleen sekasin ja ihan täynnä Saksan kämpästä muuton takia (joka siis tapahtu heinäkuun lopussa...). Joo, meen tän kirjottamisen jälkeen ylös ja laitan mun vaatteet kuntoon. Meiän makuuhuone myös lainehtii vaatteista: sovitaan vissiin aika hyvin yhteen, kun kumpikaan ei jaksa laittaa vaatteita (siis ees puhtaita) kaappiin... No, nyt on ehkä aika siivota ne, ni näkee mitä kaikkea mulla oikeen on siellä kaupunkikämpässä ollut..


Mun äiti tulee viikon päästä käymään Saksassa, ja ottaa mut mukaan sitten Suomeen. Suunnitelmissa ajelua Schloss Neuschwansteiniin, T:n synttärien juhlimista ja jokiristeilyä. Enää täytyy vaan toivoa, et olis lämmin sit ku äiti tulee.  Viikko aikaa siis pakata ja suunnitella, ja sit syyskuun alussa pääsee muuttamaan! Jee. Lisäks syyskuun puolessavälissä tulee T vanhempineen käymään Suomessa, joten jos en saa kaikkea mahtumaan mun ja äitin matkalaukkuihin, voin laittaa niillekin vielä yhen matkalaukullisen :D 

Tännekin on nyt tullut "suomalainen kesä", siis sadetta ja kylmää. Ihan kiva vaihteeks, varsinkin kun melkein koko kesän on ollu yli 30 astetta. Tänään on luvattu 20 astetta ja pilvistä, huomenna paistaa taas aurinko. Aattelin et voisin nauttia vielä vähän lomasta ja ihan vaikka ottaa aurinkoa (sitä en oo tehnyt koko kesänä!) :D 


Nyt meen syömään ja sit niiden vaatteiden kimppuun! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti