lauantai 28. helmikuuta 2015

Kevään ekat auringonsäteet

 Hellurei!

 Tällä viikolla on paistanu melkein joka päivä aurinko (mitä nyt eilen sato kaatamalla vettä..). ja oon yrittäny nauttia siitä parhaani mukaan. Sain nimipäivälahjaks äitiltä akviivisuusmittarin, joten aktiivinenki on pitäny yrittää olla. Ja oonki löytäny pikkuhiljaa salihullun itestäni, oon käyny melkein joka päivä salilla. Ja tänään aurinko houkutteli mut juoksulenkille, oli kivaaaaaa :) 



Salihullu.


Aurinko on ehkä maailman paras treenimotivaattori. 


Keskiviikkona olin töissä, ja koska T:llä oli aamuvuoro, mun piti mennä bussilla ensin T:n kotikylästä kaupunkiin ja sieltä vielä sinne toimistolle toisella bussilla. Ois ollu ihan helppo nakki, jos ois selvittäny bussit ja aikataulut etukäteen... No, koska mä oon mä, en tietenkään selvittäny, vaan muistelin et tulin sieltä viimeks kaupunkiin varmaan bussilla 27, kyllä mä sen jostain sieltä bussiasemalta löydän. Ja kyllähän niitä varmaan tyyliin vartin välein kulkee, onhan kuitenki aamu. Joo. Eipä löytyny bussia, eipä kulkenu ei.. Loppujen lopuks otin taksin, ku kello kävi ja kävi eikä busseja näkynyt.. No ei maksanu onneks ku kympin. 
Työpäivä meni mukavasti, oli aika paljon hommaa mut se ei haittaa, tein sen kuitenki mielelläni :) 


Kyykkyhaasteeseenki tuli osallistuttua. Tein huomisen kyykyt jo tänään. ;) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti