torstai 25. lokakuuta 2012

Jeeeeeeee!

Hallo!

Koko viikon oon hymyilly postinkantajalle nätisti, ja toivonu et se tois mulleki paketin. Ja tänään viimein mun odotus palkittiin! Paketin sisältä paljastui:

                  Beroccaa, Berocca Boostia, maitohappobakteereja, suklaata ja Trendi! Ah, ihanuutta.

Tällä viikolla on muutenki ollu jotenkin tosi onnellinen olo. Tuntuu, että oon sopeutunut tänne hyvin, varsinkin nyt, kun ollaan joka päivä pikkuherran kanssa käyty kävelyllä, ja oon päässy vähän tutkiskelemaan tätä kylää.. Jos nyt joku kysyis, että haluaisinko mä jäädä tänne vai mennä kotiin, jäisin ehdottomasti tänne.

Tänään ohjelmassa ei taaskaan ole mitään ihmeempää, Zumbaan ajattelin jaksaa mennä.. :) Nyt on jotenki ollu semmonen olo, ettei oikeen mihinkään ehdi, kun tosiaan sen kielikurssin takia joudun menemään kaupunkiin kahtena iltana viikossa, ja ne kaksi iltaa on tietenkin just ne illat, joina oisin päässyt myös salille.. Mutta, onneksi kurssilta on nyt syysloma ens viikolla, joten pääsen myös maanantaina Zumbaan ja keskiviikkona vatsalihasrääkkiin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti