maanantai 17. syyskuuta 2012

Heipparallaa!


Pieni esittely ehkä olisi paikallaan, jos tätä sattuu joku muukin lukemaan, kuin ne,jotka olen siihen pakottanut. :D  Olen 18-vuotias tyttö, joka (vielä) asuu pikkukaupungissa Länsi-Suomessa. Perheeseen kuuluu äiti ja isä sekä kaksi isosiskoa perheineen, 3 koiraa, kissa sekä erinäisiä villejä ja ei-niin-villejä riistaeläimiä.

Joo, oon luonnonlapsi. Ja ylioppilas.





Elämääni kuuluu tiukasti musiikki, olen soittanut huilua kymmenen vuotta. Musiikki on minulle jotain harrastuksen ja elämän välimaastosta. En voisi elää ilman musiikkia, mutta välillä on kausia, kun en kuuntele tai soita juuri ollenkaan. Useimmiten kuitenkin radio on auki, joten päivän musiikkikiintiö ei jää vajaaksi! 

Lisäksi eläimet ovat kuuluneet aina elämääni, perheelläni on aina ollut eläimiä (ja tulee aina olemaan!) Tämän takia harrastuksiini kuuluu lenkkeily (ei tosin siinä määrin kuin pitäisi) ja ulkona oleilu. 
Mun vauvat






Tulevaisuuden suunnitelmista voisin sen verran mainita, että ihan lähitulevaisuudessa (huomenna!) odottaa lähtö Saksaan au pairiksi! Siellä aionkin viettää 9-10 kuukautta lapsia kaitsien. Matkalaukkua pakatessa lähtö alkaa tuntua yhä todellisemmalta, ja itkua saa pidätellä, koska kaikkia tulee ikävä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti